mandag, juni 22, 2009

Noen der ute?

Siden man kan si at mine blogginnlegg ikke er punktlige, men derimot veldig upålitelige lurer jeg på om det er fremdeles er noen som følger med? Eller sitter jeg her å skriver ut i det store intet? (noe som faktisk nesten er litt bra det også, at absolutt ingen får med seg det jeg skriver. Av og til er det bra at ingen ser)

Grunne til at jeg skriver mest i utide er at jeg ikke er en veldig strukturert person. At de tankene jeg har i bilen, på jobb, ute på tur aldri helt kommer ned på papiret/skjermen når jeg har muligheten. Så nå skal jeg bare skrive for å skrive i håp om at øvelse gjør mester.

Hvis noen lurer på hvor denne nye given kom fra, må jeg nok innrømma at den nye bloggen jeg leser har mye av æren for det (gladigjen). Jeg ser det at å ikke sensurer mine tanker og følelser gjør at litt lettere (?) og mye mer ærlig. Men for all del ikke lett for meg.

Så tilbake til meg igjen. Til høsten skal jeg tilbake til Oslo og trenger derfor noen venner å henge med. Jeg har veldig lyst til å begynne å gå på ski i marka, noen som slår følge? Dessuten er jeg redd at jeg vil få barneabstinenser og lurer på om noen har noen barn jeg kan leke med (dette er kanskje ett hint mest til Åshild og Dag Sverre, men alt motas med takk. Jeg har faktisk ett og et halvt års erfaring i barneleking) Ellers gruer jeg meg til å spise middag alene og kunne godt tenke meg selvskap til det. Og hvis noen trener på Elixia Ringnes Park eller Colosseum og har lyst til å dra meg med på morgenspinning vil jeg bli overlykkelig (overlykkelig er i dette tilfelle helt feil ord, da jeg bare trener om morgene fordi noen drar meg med og jeg derfor slipper å trene etter jobb)

Alle interesserte kan legge igjen en kommentar.

Andre aktiviteter du føler jeg burde ta inn i mitt dageligliv i Oslo motas med takk så lenge du har mulighet til å dra meg med.


God sommer

PS jeg kommer til Oslo sånn rundt omkring 1 august i tilfelle noen lurte, og jeg skal bo i Grønnegata (nummer ukjent)

2 kommentarer:

maia sa...

Av de alternativene er jeg med på ski. Og middagsspising. Men er veldig åpen for andre aktiviteter! :)

Ingrid sa...

eg lese bloggen din ;)