mandag, februar 10, 2014

Prosjekt Rødhette, del 2

Etter å ha fylt opp med litt mer tilbehør har jeg i dag gjort meg ferdig med kappen min. Det første jeg gjorde var å runde av hjørnene på kappen slik at det ville bli lettere å sett bånd på.


Suma lurer på hvorfor ikke hun får mer oppmerksomhet fra meg



Jeg hadde egentlig tenkt å sy rødt bånd rundt kanten men jeg fant ingen bånd som hadde rett farge og derfor var det lettere å velge en kontrast. Her har jeg festet båndet med nåler rundt og er klar for å sy. Hvis jeg skulle ha gjort det sikkelig burde jeg ha tråklet båndet før jeg syr med maskin, men for mittbruk mener jeg at det går greit.


Etter litt fram og tilbakefantjeg ut at det ville bli lettere med sløyfelukking istedet for annen lukking


 Og til sist med meg selv inni:

Ingen kommentarer: