tirsdag, juni 19, 2007

Kommunevalg

Etter den relativt velykkede mailforespørselen til Starbucks fant jeg ut at det er mer jeg lurer på. Feks hva partiene egentlig står for i kommunevalget i Stavnger (det er der jeg skal stemme) Men jeg gidder ikke lese partipogram, de fleste partier er nemlig enig om mer til eldre, unge, skole eller hva det nå blir denne høsten. Derfor laget jeg meg min egen liste med spørsmål, og vil poste de forskjellige svarene ettersom jeg får de.

Her er spørsmålene

1. Hvilket standpunkt har partiet til kriminalisering av horekunder?
2. Hva bør gjøres for å forhindre voldtekter?
3. Hva bør gjøres for å forhindre vold i hjemmet?
4. Er man i Norge i dag etter partiets standpunkt likestilt?
5. Er det noe vi kan gjøre for å påvirke klimaet?
6. Har planer om å åpne flere svømmehaller i bydelene i Stavanger?

Ingen kommentarer: