tirsdag, juni 19, 2007

Senterpartiet

De vant konkuransen om å svare raskest (hvis jeg ser bortifra De Grønne som opplyste meg om at de sendte mailen min videre) og leder så langt....

Hei.

Du har ein del spørsmål som er veldig omfattande og som ein ikkje kan gje enkle svar på.

Men du skal få så gode svar som mogleg.

1.) Senterpartiet har gått inn for forbud mot kjøp og sal av sex.

2.) For å hindra voldtekter. Meir synleg politi i gatene. Betre opplyste gater og parker om kveldane.

3.) Støtte til krisesenter. Setja større søkelys på problemet.

4.) Nei. Ein har framleis ikkje likestilling på ein del område.

5.) Ja, veldig mykje. Sp har utarbeidd program for korleis vi skal kutte 2/3 av klimautsleppa i Noreg.
I tillegg har Stavanger Sp utarbeidd eige miljøprogram.

6.) Ja. Senterpartiet er ansvarleg for folkebadet som kjem på Jåttå.
I tillegg vil vi byggje nye symjehallar på Hundvåg og i Kvernevik bydel.


Viss du vil vite meir, kan du med fordel lese partiprogrammet.

Ha ein fin dag.

Mvh

Bjarne Kvadsheim
Fylkesleiar og 1. kandidat for Sp i Stavanger


Eg for min del kunne godt få lengre mer kompliserte svar.

1 kommentar:

Anette sa...

Siv Bente; du er bra! Hehe - snakker om å engasjere seg i kommunevalget i en by man ikke engang bor i. Dette var genialt!