onsdag, oktober 10, 2007

Ære være den som kommenterer

Siden hele to stykker nå har kommentert mitt siste innlegg, er det vel på tide med et nytt et. Denne uka finnes det to fridager i Valencia. I går var det en regional fridag/nesten hellidag og på torsdag er det en nasjonal en. Og med så mye fridager i løpet av en uke har upv bestemt at hele uka er fri. Noen som gjør at jeg strengt tatt bare har hatt tre dager med forelesninger i hele høst. Og nei det er ikke gøy lengre. For enn så lenge er mitt sosiale nettverk litt for begrenset og det er begrenset hvor mye spennedes ting det er å finne på. Det er ikke egentlig varmt nok til å dra på stranden heller (eller så er det bare meg som ikke er hardcore nok).

Så forslag til hva jeg kan finne på når jeg har fri mottas med takk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ein lesar til, og nå får eg vel gje meg til kjenne. Eg vart så nyfiken på undervisinga. Kva er det du har veksla deg ut til å studere? Har det ikkje vore noko anna undervising enn desse tre førelesingane? Er det skriving og lesing eller praktisk arbeid som gjeld? Kva slags praktisk arbeid i så fall?

Har du prøvd å ta til venstre sju gonger og høgre tre gonger og gått rett fram i ein halvtime og sett kvar du hamnar? Det er forslaget mitt. Ha det bra og hels Eir.

Anonym sa...

Forslag 1:
Oppdatere profilen din (akkurat som om du bor i Oslo nå?!) og fjerne linken til min gamle blogg (ikke moro å følge en link for deretter å finne ut at sida ikke er oppdatert siden juni). Siden dette tar ti minutter, maks, har jeg ett forslag til:

Forslag 2:
Inspirert av Film Fra Sør, foreslår jeg å oppspore og oppsøke en filmklubb i byen. Du utvider språkkunnskaper (spansken, altså), filmkunnskaper og forhåpentligvis vennekretsen. Hadde jeg hatt ubegrenset tid hadde jeg i hvert fall bodd på Cinemateket her i Oslo!

Mail følger om ikke så altfor mange dager...

Ha det fint!!
Stor klem!