søndag, januar 22, 2006

Boring

Søndager er ofte alt for kjedelige. Det er ingenting å gjøre og du vet at det er siste fridag før mandag og på mandag skal man opp tidlig. Søndager er enda kjedeligere når en sitter fast hjemme fordi en ikke er vant nok til å gå på krykker slik at man kan komme seg noe sted. Det er ingenting å se på tv (og det er ikke det jeg har lyst til en gang, jeg har lyst til å gjøre noe fornuftig, som å måke snø eller noe, men det kan jeg ikkje fordi jeg har en dum gips på foten min). Jeg kan alltids lese noe pensum, men det er helg og jeg skal jo ha fri. Så søndager er kjedelige og det virker som om alle andre har planer så jeg greier ikke å lure noen over for å besøke meg en gang (sympatibesøk er ikke egentlig det aller beste å få heller.). Men jeg kan i det minste legge planer for alt jeg kan gjøre når jeg blir kvitt gipsen om fem og ein halv uke. Og være veldig glad for at jeg ikke brakk beinet rett før jeg skulle på ferie eller noe sånt. Men det blir nok ingen skigåing på meg i år (det blir veldig sjelden skigåing på meg så det er egentlig ikke et så stort savn, men det er det du har lyst til bare fordi jeg ikke kan gjøre det). Ha ein fin søndag!

Ingen kommentarer: