mandag, september 03, 2007

Valencia i bilder


Noe av det første jeg opplevde i Valencia var skikkelig regnvær. Kan tro jeg følte meg lurt da. Hadde jo dratt hele veien hit for å slippe unna sånt.


mens dette er det jeg
greide å kjøpe da jeg bare
skulle ha frimerker







"Okseløping" i Xávia: oksen prøver å stange halvgalne gutter, som på sin side prøver å komme så nær oksen som mulig. Denne gutten tergrer oksen ved å kaste sand på den.


Dette bildet beviser at Valencianere er galne. Dette var den "konservativt" kledde "danseren" på klubben L'umbracle. Danser i hermetegn fordi de ikke danset like mye som de poserte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig! Hurra!
O´store blogger!
Gi oss flere bilder!

Takk for at du opplyser oss om hvordan konservative dansere kler seg og når konsulatet (ikke) har åpent!

Siv B. sa...

hurra
kommentar
gimme more!!!