torsdag, oktober 01, 2009

Den store bloggtørken

I det siste virker det som alle som før var veldig flinke til å oppdatere bloggene sine har hatt en felles bloggtørke. Og jeg savner dem. Og derfor vil jeg nå skrive litt på min egen blogg i håp om at det inspirere andre til å gjøre det samme (dog, skriver jeg så sjeldent at det bare er de som har feedere ol som oppdager at jeg skriver, men, men)

Akkurat nå har jeg nettopp begynt på perioden Design1, som har ovedfokus på overflatedesign. Og enn så lenge har jeg egntlig ingen gode ideer om hva jeg skal lage (heldigvis skal jeg ikke levere før 6. november så nå er jeg på prøvelappekjøret. Forhåpentligvis vil det gi meg inspirasjon til å dypdykke ned å finne på noe genialt (eller noe som gjør at jeg står, noe som er mest sannsynligvis).

Jeg har også innsett at jeg ikke har så god råd som student, så i kveld har jeg laget klar nistepakke til i morgen, noe jeg ikke har gjort på aldri så lenge. Det kan bli spennedes å se om jeg greier å holde oppe den gode trenden fremover. Kanskje jeg en gang i framtiden også kan bli så flink at jeg slutter å kjøpe ferdigkaffe, men brygger min egen (dette er litt vanskelig, det koster bare 10kr å fylle opp termokruset mitt fra OAS) Andre spareråd mottas med takk.

Og til dere hjemme i Stavanger som lurer, jeg foretrekker Stavanger over Oslo så jeg kommer hjem når jeg er ferdig utdannet (hvis dere plager meg mye kan det hende jeg greier å skrive en post om hvorfor jeg foretrekker Stavanger, men den er tvilsom).

Ingen kommentarer: