lørdag, oktober 31, 2009

Snart Halloweenfest

Den kanskje nye trenden i bloggingen min er å fortelle om ting som ikke har skjedd enda. Slik som nå da jeg har en halvtime før jeg skal gå og egentlig er helt ferdig (ellers så har ikke sisteliten panikken satt inn enda). Jeg skal nemlig prøve å få med meg to fester i kveld og må da komme tidlig til den ene og senere til den andre. Og for dere som ikke får sett meg, jeg skal gå som vampyr-wannebe. Siden det er noe av det skumleste jeg vet om (for dere som ikke vet hva en vampyr-wannebe er så kan du sjekke ut Buffy the vampire slayer sesong 2 episode 7). Og så er det lett å kle seg ut som, siden ingen vet hva vampyrer egentlig kler seg i. Jeg ser at jeg med dette faller inn under den ny vampyriske trenden som kommer etter Twilight og True Blood, men siden jeg ikke har sett noen av dem kan jeg trygt si at all min inspirasjon kommer fra Buffy.

Ingen kommentarer: