søndag, mai 01, 2011

jordbær

Nå har jeg vært flink å blogge en hel måned (når jeg teller antall innlegg og ikke innhold) og har tenkt å fortsette i like god stil. Det er første mai i dag og jeg har ikke gått i første mai tog. Men jeg har heller ikke gjort noe annet jeg er lært opp til å ikke gjøre i dag, som å gjøre hagearbeid. Faktisk har jeg sittet inne og lest andre menneskers blogger (kan anbefales) og bestilt flybillett til Oslo.

I går derimot laget jeg et jordbærbed. Så nå får jeg bare håpe at det blir noen modne jordbær jeg får spise. (Til dere som tror at dette var en enkel jobb vil jeg bare si at det innbefattet mye løfting av diverse "vekstmedier") Og så har jeg kanskje forlest meg på gamle hageblader og har lyst til å anlegge grønnskashage i stjerneform. Etter å ha lest til derimot er det kanskje litt for mye arbeid med vedlikehold.

Og om bare to måneder flytter jeg inn i min egen leilighet. Noen som kommer på innflyttingsfest?

Ingen kommentarer: