fredag, mai 06, 2011

Markedsundersøkelse

For tiden ser jeg veldig lite på TV, og siden jeg bare har tilgang til NRK hjemme blir det endra mindre reklame. Så når de ringer meg for å spørre meg om hvilke reklamefilmer jeg har sett i det siste så blir det ikke mange. Faktisk følte meg litt dum i går da jeg ble telefonintervjuet fordi jeg ikke kunne svare på noe særlig av spørsmålene. Så kan noen av dere nevne noen store norske bedrifter dere er stolte av? Eller vet noen av dere alle statoil, norsk hydro eller statskraft sine "slagord"?

Så kanskje jeg må begynne å få med meg mer reklame slik at neste gang en stakkars telefonintervjuer spør meg om spørsmål så kan jeg gi noen brukandes svar. Kanskje jeg også skulle begynne å surfe etter reklamer for å fortelle dem at jeg ikke liker dem. Ellers så blir jeg bare regnet som en feilmargin.

Ingen kommentarer: